10 dagar

yepp,
så länge har jag jobbat... I TIO DAGAR!
Under de här dagarna har även min underbara japan kommit hit och tagit hand om mig :DDD
Inte lätt att ha en arbetsknarkande flickvän/syster/dotter/vän osv.
But I love it!
Arbetskamraterna är min andra familj <3
Thaien kommer med vårrullar och kyckling.
Max kommer med lyx shake och bjuder på kycklingburgare.
Men Idag är jag äntligen ledig :D , de firades med Julbord med jobbet <3 Heeelt underbart! Fina, underbara människor man har att göra med (:

Har hunnit tagit kort på mig själv.

Sne bild meneee,... Var ute och shoppade med Jocke. Fick åka hem till Emma för att kolla på hennes hyacint. Mycket fin :) Blev stolt!
Badat massor <3

Jobba och sova... Inga problem när man har världens goaste säng och 1-3 män att vakna upp brevid <3

Tagit 3585368 bilder på mina två män. Men denna får duga <3 ÅH! Älskar min mobilkarmera! :D
Imorgon äre dags för jobb igen.. men denna vecka blir chill! typ.. inte så många 10-12 timmars pass iaf (:

Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0