Allt är KENT

Det flesta vet nog redan att KENT har släppt nytt album?
Det är så himla bra!
Jag har lyssnat på KENT sens jag var liten.
Någon som minns woxpop? voxtopp? v..vv...
Eller hette de så?
Tror inte ens jag kunde läsa när de gick.
Men jag hade bra musiksmak ;)
KENT kan verkligen beskriva känslor så himla bra. Bra som dåliga...
får gåshud...
Ett av mina bästa minnen är ifrån när KENT spelade på Arvikafestivalen 2008.
Det var en perfekt sommarnatt och det var så mycket känslor i luften att man nästan kunde ta på dom ♥
Jag stod i publiken i en varm famn och var lagomt besuad av vin och lyckorus. Jag var så lycklig! ^_^
Det var så perfekt!

KENT är verkligen allt ♥



Härtat går verkligen i 110 när jag ser detta ♥
Så mycket känslor!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv: Tack så mycket!

Ja det har jag nog. :)

Tack detsamma!

2012-04-30 @ 09:34:27
URL: http://ninjapuff.se

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0