Fina pappa!

I lördags var de kalas för min pappa som fyllde 70 ^.^
De flesta har turen att säga att de har världens bästa pappa. Jag har också den turen! :)
Min pappa har alltid vart glad med världens tålamod och lugn. Han har alltid funnits där för mig och min syster.
Det har nog inte alltid vart lätt att bo ihop med tre tjejer ;)

Jag har alltid sagt att jag vill bli som pappa när jag blir stor för han har alltid hållt det han lovat.
Hur många har inte brutit ett löfte?
Inte min pappa. Han har aldrig lovat något som han inte vet att han kan hålla ♥

Min pappa är min förebild som jag har så många fina minnen med. Jag älskar honom så otroligt mycket! ^_^

Så i lördags så samlades de närmasta i släkten för att fira honom! :) Jag och min syster hade fixat smörgåstårta och tårta till alla som var där. Det var riktigt lyckat! :D

Min syster, Pappii och Jag :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken himla fin bild!

2012-04-16 @ 17:33:06

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0