Till läsarna

HEJ!
Kommer ett snabbt inlägg innan jag lägger mig ^_^

Har fått en del kommentarer från er läsare där ni undrar eller är oroliga över varför jag inte äter...

JO, Kära läsare!
Jag har opererat bort tänder i käken. Jag hade 6st stygn i munnen och tussar nere i käken. När detta togs bort hade jag två stora hål på varsin sida i munnen. Det har gjort så att jag inte kan äta normal mat utan måste äta lätttuggad mat som mos, soppa, shake osv.
Nu har de gått 3,5 verckor sen jag tog bort stygnen och tussarna och hålen har nääästan läkt...

Det jag vill säga är att jag inte lider av någon ätstörning eller bantar. Jag tycker det är kul att träna OCH att äta gott... De är DET jag saknar så sjukt mkt ;_;

Varning för fula bilder efter operationen!

efter operationen, FY!


Efter att tussarna och stygnen är borta.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Tack så mycket:) Ja du har helt rätt, rasen heter samojed och är enligt mig den snällaste av alla;)



Tänkte höra med dig som gillar manga om du någon gång kollat på silver fang? Denna serie är jag uppväxt med och kollar fortfarande lite då och då på den eftersom jag har hela boxen:) (på japanska heter den "ginga nagareboshi Gin")

2012-04-19 @ 23:17:21
URL: http://shiroo.blogg.se/

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0