De spökar hos mig...

var med och något riktigt obehagligt i morse...
Kolla in bilden:
Detta är min alarmklocka (hehe, snyggast ever!) Den har olika djurläten som man vaknar till. Har man i den blå kon högst upp så låter de MUUUUUUUUUUUU, har man i de rosa fåret låter de BÄÄÄÄÄÄ.
Jag har alltid haft i den blå kon eftersom jag älskar kor. Dock, har jag inte haft klockan på ringning på länge eftersom jag vaknar av mobilen.
I morse vaknade jag av att klockar ringer... den BÄÄÄar.. jag stirrar på klockan och får panik när de inte ens är något djur isatt! Alla djuren ligger på bordet brevid sängen..
Jag får leta upp fåret och sätta i den för att de ska sluta låta.
-Vem satte igång alarmet? man måste trycka en knapp åt sidan, så de kan inte ha vart katterna... 
-Varför BÄÄade den? Har aldrig haft de djurlätet och hur kunde den låta när de inte var ngt djur i!?
läskigt...

Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0