för att...

Tjuvade den från Sofie som tjuvade från Ida osv.... ^.^

Eftersom jag jobbar så att jag inte ens minns vad jag åt till frukost (antagligen, cookie, chips eller sub...blabla..) så tänkte jag göra denna... WOOP!
Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
1. Ha träffat Mats! Sens jag var liten har jag önskat mig en liten mops kille. Han ska heta Mats och vara helt underbar. En dag ska han vara min :) MATS! <3
2. Åka till Japan. Elllååååå!! Att få vara i Japan när alla körsbärsblommor slår ut... obeskrivligt! vill,vill,vill! Att gå på gatorna i Tokyo och ha världens lyckorus. Honeeeey. i'm finally hooome! Typ..
3. Åka till Thailand. Hälsa på min Thai. Ett löfte är ett löfte :)
4. Ha en egen fin och söt Toyota <3 Världens sötaste och gladaste bilar :D
5. Göra klart min tatuering. Jisses... Dags nu...
6. Bli sambo och få vara med min fina japan <3
7. Skaffa ett sött litet hus ^.^
8. Skaffa mer tatueringar.
9. Få vara med min syster nära, hela livet <3
10. Komma över min snigelfobi..



Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0