Förvirrad...

Uh! Prutten...
Är så försvirrad just nu. De är så mycket på gång nu! Nu,Nu,nuuuuu...
- Jag har börjat gymma/träna flera gånger i veckan. Vill hålla de uppe! it's good!
- Börjat plugga till körkortet och fixat körkortstillstånd... Men vet inte i vilken ände jag ska börja. VAD ÄR BÄST!?
- Jag har ett ingrepp som väntar som jag fått remis till... men vet inte om min försäkring täcker den!? Vad gör jag om den inte gör de? Lägga alla mina sparade pengar på ett ingrepp jag inte vill göra!? :(
Sitter hela kvällarna och skriver i min kalender, men får ändå inte ihop de med jobb, plugg, kompisar, katter, pojkvän, tvätt, familj, städ osv. osv.
Imorgon är iaf en kort dag på jobbet. Sen blir de telefonsamtal, städning och träning.
uh, ska belöna mig med ngt fetare än cookies imorgon. Om jag hinner med allt jag ska (:
Nu ska jag sluta töla, som vi säger här i skogarna ;)
Lite bilder från idag:


Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0