tjuvade lite

tjuvade listan från Egoina... tråkigt på jobbet, just nu...

Hur gammal är du om fem år?

- Tjugosju o.o


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Mange <3


Hur lång är du?

- 158, precis!


Vilken är den senaste filmen du sett?

- Venne, trooor de var "A lot like love" eller?


Vem ringde du senast?

- Ringer inte, folk ringer mig.


Vem ringde dig senast?

- Pappii :)

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Uh slutet var hårt! Men en timme och tjugo minuter tog de :D Såklart! :)"
Förklaring: Sean gick hem från skolan, hehe!

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Svaret finns länge upp.


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Gifta


När såg du senast din mamma?

- I måndags :D

 

När vaknade du i dag?

- 06:47 ( ställer alltid klockan med slutsiffran 7 eftersom de är mitt turnummer)

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- Inte där jag står nu iaf :) om jag inte är chef eller kund dåraaa.

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Igår när jag och Emma var på Ikea (:


Hur stor är din säng?

- Lagom stor för en räka, en japan och två katter (:

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Alltid kläder, kallt på natten! :(


Vilka städer har du bott i?

- Karlstad


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Alltid stramps <3


Är du social?

- pratar tills jag inte får luft eller förstår vad jag själv säger.


Tycker du om kaffe?

- Mjölk med kaffe går ner (:


Vad dricker du till frukost?

- te! <3 om jag ens äter frukost.


Sover du på någon särskild sida?

- beror på vart de andra i sänger håller hus :O


Kan du spela poker?

- never ever

 

Tycker du om att mysa/kela?

- mmmmmmmmmmmmh.


Är du en beroendemänniska?

- beror vell på.


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Ne, förutom att de är internationella kvinnodagen...

Vill du ha barn?

- venne.

Har du någonsin åkt ambulans?

- nope :)

Vad spenderar du helst pengar på?

- Skämma bort mig själv eller vänner och familj (: I familjen ingår katterna :D


Sover du med gosedjur?

- Gjorde, den skaffade jag katt :) (mycket katter nu...)


Flirtar du mycket?

- Sämst ever.


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- lite svårt när man inte har körkort :O

 

Vilken var den senaste boken du läste?
Katten beteende (A)


Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0