Perfekt sommardag

ÅH!
Igår var det verkligen fånga dagen deluxe.
drar dagen lite snabbt....
Den började med en lång promenad med vovven i solen och sen chill på systers och Tottes balkong.

Senare blev det stan med Tove och Lindis där det blev glass på Carli och senare sushi vid vattnet där vi blev anfallna av måsfåglar i massor! Får tacka för att ingen av oss fick en bajs på oss.
Självklart kom de förbi en andfamilj. Änder och duvor förföljer mig över allt, verkligen.
Sen gick vi och beställde biljetter till den nya snövit-filmen. Medans vi väntade på att den skulle börja gick vi till tabels och tog en öl på balkongen. 

Hela dagen var ett euphoria moment ♥

OCH

Vi fick tillökning i min underbara familj. Min bror och hans tjej fick en liten Emmy på morgonen! ^_^


Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0