Hur blev det så här?

Sitter och kollar i arkivet. 
Jeeeklar va duktigt jag var förr... 
Fixade med bilder, fixade med texter. Det var en himla bra blogg...
Nu slänger jag mest upp lite saker, då och då.
Det får duga antar jag...
Vill ju egentligen bara ha något att komma tillbaka till.

Det har vart en himla bra sommar och höst.
Det är mycket som har förändrats på så kort tid... 
Men allt har förändrats till det bättre ♥

Och jag antar att livet kommer att forsätta förändras.
Att jag kommer kolla tillbaka på den här tiden.. 
När jag bodde på Herrhagen och hade min syster och närmaste vänner, ett stenkast bort.
Var bara att springa över om man ville ha sällskap, eller sitta på balkongen och hoppas på att någon skulle komma förbi.
Dagarna och helgerna var fyllda med spontana äventyr.
För det var det var.


 
 

Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0