Ruta ett

Tänkte skriva av mig lite. Vet inte när jag skrev senast.
Det jag tänkte skriva är att jag mår så himla bra just nu.
I vintras har jag inte mått så bra... Kanske därför jag inte har skrivit?
Har vart nära på att gå in i väggen, utbränd osv.
När det kommer in en ny människa i ens liv som man vill vara med 24/7 samtidigt som man ska jobba sönder sig, ha tid för vänner, familj, hemmet och plugga till körkortet.
Allt blev bara ett kaos, ett svart hål som jag inte såg något ljus i. 

Jag bara släppte allt. Bara va. Fixade körkortet. Sa nej till allt och bara jobbade de timmar jag orkade och satt som en äkta Svensson framför TVen på kvällarna.

Åkte till min älskade stad, Göteborg med mitt hjärta och fick nya perspektiv på livet.

Nu kan jag andas och känna att jag har båda fötterna på jorden igen och att världen står stilla för en stund.


Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0