heje

Vart evigheter sen jag uppdaterade :(
Fått klagomål, men jag tror inte de är så kul att läsa om mina feta och stressiga arbetspass o.o
11/12 timmar om dagen, no life!
Men de är nog bara denna vecka kvar.. sen lugnar de nog ner sig!
Iaf! Hade en awesome julafton hemma hos mammii på skoghall med Pappii, bror, syster och Sean :D Älskar min cirkus till familj <3 Folk hackar på varandra. Hunden spyr och alla fruntimmer får panik. Pappa sitter lungt och ser på allt kaos <3
Juldagen spenderades hos Sean's pappa och blivande fru :) Blev mer julmat och mys ;D
Annandagen gick jag och Emma upp tidigt för att åka till stan för rean och för att äta frulle på stan (: , herregud va folk, galna folk! Rycker och sliter i alla dom ser, CHILLA! >.<
Efter de blev ännu mer julmat hos pappiii med Emma och båda våra boyfriends <3
Ja fick alla att se skönheten och odjuret <3
nu måste jag skynda mig! Bängii kommer och hämtar mig snart så blire subbis 10-21.30

Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0