LOVE cats

Idag har det vart en himla bra dag! :)
Jag, Bängii och Mikaela tränade förut idag och det gick super! ^__^
Kom på en superidé som jag hoppas blir verklighet ;)
Trodde att jag hade tappat all kondis efter operationen och allt socker...
Men det gick awesome!
Nu ska de börjas att övningsköras igen, sen är jag uppe och rullar i 110 igen! :D

Hann träffa min syster x2, träffa pappii, handla, diska och städa.
jätteviktiginfo.nu.

Idag är jag lite extra kär i mina katter.
Mina fina män ♥






Katter brukar sitta i fönster och titta ut på fåglarna som flyger förbi och människorna som går på gatan. Elliot är lite speciell när han är ute på balkongen. Han sitter och tittar in i stället! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack!:) vilka underbara katter!:)

2012-04-23 @ 21:14:02
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: S O F I A

Jag gillar din hårfärg! :D

2012-04-24 @ 09:16:40
URL: http://bananskalet.blogg.se/

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0