överrasknings fredag!

Hellooo!
Är himla trött. Gick upp kl.6 idag och mötte en kaos dag på jobbet. Hela Finland kom till oss, vilket man inte räknar med. Händer inte varje dag man får prata med finnar...
Förstår ingenting! :(

Sen... 
Det där lite hemliga jag nämnde för någon dag sen...
JAG SKA BLI FLORTIST FÖR NÅGRA DAGAR ^____^
Nu är nämligen dagar och tider bestämda! ;D
Nu ska jag få uppleva detta igen för några dagar!
superduperglad! ^_^

Åh, just de! För er som inte vet så gick jag florist i gymnasiet ;)

En liten Räka med en finfin bukett, man ska ju börja i tid! :)

Kommentarer
Postat av: vasses

SV : Det lät jätte drygt.. Hade också en sån innan jag fick skoldatorn.. haha ! Himla glad att man får låna datorer av skolan! Men nu måste vi ju lämna in dom under sommarlovet.. Det suger för hur ska man då kunna blogga? Får ta och låna mina bröders skoldatorer helt enkelt! Mohaha!



Tack så mycket! Har du några ? :D Kommer visa dom mer i min videoblogg som snart kommer upp! Där är dom super söta!

2012-04-20 @ 19:55:46
URL: http://vasses.webblogg.se/
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Eller huur, dom är så söta :D Har ett par liknande, fast i grått!



Ha en fortsatt super fredagskväll, kram:)

2012-04-20 @ 20:33:23
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0