hej igen!

Var 100 år sen jag skrev.
Kan skylla på att jag har jobbat och det är inte kul att skriva om.
Även om det händer massa kul på jobbet.
Typ, norrmän som tror att bacon växer på träd.
Fransmän som häller kaffe överallt och kallar mig mademoiselle.

Så var jag vart spontan. Drog till Göteborg över dagen och hade en helt perfekt första dejt ♥
Aldrig vart på dejt.
Om man inte kallar "se på film" för en dejt.


och igår så passade jag och sis på att dra ut. Det var superlungt på jobbet så vi hade massor med energi som vi behövde bli av med :D
Det blev pizza, musik och assnygga cambilder hemma hos mig och sluta med fuldans på Nöjes och skrik inne på toan.
Träffa nästan hela Sonny-gänget ♥ Så himla bra! Like the good old days ;)


Världens bästa Emmor!

Hejeeeee!

Kommentarer
Postat av: Emma

DJ;n like a baws..

2012-08-05 @ 21:36:01
URL: http://siegfail.blogg.se

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0