Öl och Nause <3

Har blivit SÅ dålig på att skriva så drar en snabbis nu... det är ju nu allt händer.

I torsdags så slutade jag tidigt och var as pepp på att göra ngt. Vädret och humöret var perfekt!
Började kolla vad folk skulle hitta på men det sluta med att jag blev dissad på typ 10 olika sätt..
BUHU.
Gick ut med hunden till putte för att träffa lite skönt random folk.
DÅ började folk höra av sig och de slutade med: VART SKA JAG GÅÅÅÅ??
Så det slutade med uteservering på tre olika ställen.
Supereffektiv! 

Lördagen var inte så mkt sämre, den heller.
Efter att ha missat KENT på Putte i parken i fredags så var humöret sådär...
800:- för att få se magi är inte så farligt ändå ;_;

Men lördagen blev awesome ändå. 
Förfest hemma hos Jocke.
Senare blev det nöjes där det var dött till att börjar med.
Satt och lekte med lysande armband osv.
Sen började nause.
HERRE MIN JÄVLA GUD.
Stod längst fram i mitten bland alla brats, blev ner prutad med öl och rökmaskin <3
Dansa så jag såg dubblet.

Idag vaknade jag kl. 16....
Kan förstå varför. inte blivit mycket sömn...
Bilder kommer senare...
Min mobil uppdaterar sig.
HAJ!

Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0