upp och ner.. men mest upp!

Hellu!
Det har hänt så himla mycket saker den här veckan.
Denna vecka får jag vara estetisk på Känsla.
Så roligt att få skapa och leka med blommor ♥
Kan säga att jag livin' the dröm!

Igår så fick min syster sin födelsedagspresent.
En syster tatuering.
Vi har en var, som bildar en cirkel ♥
Dom blev verkligen jättebra ^_^

Måste verkligen få tummen ur och göra klart armen också...

Sen har det vart en ledsen del också.
Jag och Sean är inte längre tillsammans.
Han är så bra.
Jag är bra.
Men vi är inte bra tillsammans
</3



Och kom ihåg detta innan alla bloggare och andra dödliga går runt med dom...
Dessa har vart mina i nästan ett år.
Just sayin'




Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0