födelsedags helgen

Vart händelserika dagar minsann ^_^
Har varvat jobb med födelsedags firade :)
Det har vart helt underbara dagar, är så himla glad att jag har så awesome familj och vänner <3
Seanis kom till mig på torsdagen för att vara med mig hela helgen, fasten jag skulle jobba <3
På fredagen hade jag körlektion och hela cirkus Karlstad var såklart ute... Vem är hög kl. 10 på morgonen??... På lördagen, efter jobbet var de släkt kalas för mig. Skrattade så jag hade ont i magen ^_^

Mamma: Mina kläder har börjat krympa i tvätten, eftersom de blir mindre och mindre... 
Mormor: Jamen, mina krymper till och med i garderoben!

Bilder:
Fick present av min thai (en liten söt nalle ^_^) och glass av Bängiiii <3

Jag har världens bästa kille! <3 Han vet precis vad som är jag ^_^
Fick också japan film. ÅH! Skulle ha friat på plats!
Fick lila tulpaner och porslin av mamma och mormor, plus en superfin klänning som jag dreglat över ;D

Och här är armbandet jag fick av syster ^_^ ( de översta) De står i all evighet på latin om jag minns rätt :D
De är de bilderna som jag har (: , får visa kläder m.m någon annan dag ^_^ Denna helgen kommer jag att leva på länge (:
Nu har jag äntligen kommit hem från ett 9-19.30 pass... och imorgon väntar tandläkarn och träning! :)
WOPWOP!

Kommentarer
Postat av: line

Gillade bharna!:D

2012-03-12 @ 15:13:45
URL: http://holypinata.blogg.se/

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0