nu är det kört

Hihi! Nu har jag kört bil för första gången i mitt liv ^.^
Vi åkte ut till ett flygfält där jag fick åka fram och tillbaka, smyga, snurra runt, osv.
De var minsann inte så svårt som jag trodde att de skulle vara. Fick bara två kärringstop! Bängiii trodde på 8! :(
Körläraren: Är de något som känns osäkert?
Jag: Nej, jag är bara orolig över att jag ska köra över någon, men de kan jag nog inte lyckas med här...
Körläraren: HAHAHHA! Om du lyckas med det så ska du få en present!
________________________________

Körledaren: Detta gick ju galant! Vill du prova att köra tillbaka till skolan?
Jag: I trafiken!? Vill du leva?
Körledaren: Näe, det spelar ingen roll!



Kommentarer
Postat av: Emmie~

HAHAHAH<3 Skulle antagligen sagt samma saker, jag har inte ens börjat köra, ALLS ;_;

2012-03-01 @ 18:57:30
URL: http://siegfail.blogg.se/

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0