Svimmade

Hej!
Usch och FY säger jah!
Åkte direkt till sjukhuset efter att jag vart hos Grym och färgat håret. Skulle ta ut stygnen... Trodde jag!
Jag kommer dit och lägger mig till rätta i stolen.
De tar bara några sekunder så är trådarna borta.
Inga problem!
Sen, ska de ta ut tussarna som ligger nere i käkend. De känns som att de drar ut en mils lång kompress, allt börjar snurra och jag börjar svettas som en gris.
Tackade för mig och fick något kallt på pannan.
Börjar vakna till och undrar va som hände, va drog de ut!?
De värsta är att andra sidan är kvar...
Den sidan gick bättre. Svimmade iaf inte. Fick ligga kvar ett tag med en sjuksyster vid min sida som höll koll om jag skulle spy.
Känslan jag har i munnen just nu, får mig att vilja spy!!
Stora hål på sidorna som går rätt ner till käken och gud vet vart!?
Får bara "äta" flytande mat i tre veckor till...
FML! ;_;

Klarade iaf av att övningsköra och fick tänka på annat ett tag än svimmingar och äckliga öppna sår.

Bilden är tagen innan frisören och sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh vad fint du sminkar dig!

2012-03-29 @ 17:29:32
URL: http://linneajoha.blogg.se/

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0