A team

God morgon!
Sitter och kämpar med en macka. Han ska ner i magen, så äre bara!
Att det ska vara så svårt att äta på morgonen...
Annars då?
Sitter och längtar efter julen. När det är så kallt att de nyper i kinderna, när det så varmt inne av alla ljus och gosiga  lager av kläder och filtar ♥ 
Får en sån varm och trygg känsla när jag tänker på julen och allt som har med den att göra. FINT!

Något annat som också är fint är Ed Sheeran. Kollade in Lindas blogg och ja, är man kär upp till öronen och högre än himlen så fastnar musiken direkt.
Pirr i magen, händer, ögon, leende och ord som får mig att rodna som aldrig förr ♥

wops! Jobbet ropar.. och mobilen..

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det finns inget bättre än Ed! Kul att du läser min blogg btw. Visste inte det!

2012-11-12 @ 18:17:06
URL: http://immacule.blogg.se/

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0