borta

God morgon!
För mig var det ingen god morgon. Vaknade kl.7 av att grannen började borra..
och han har inte slutat än.
och jag kom hem 3.30 i natt...
Men nu ska vi inte skriva tråkiga saker.
Det händer ju massa kul ju! ;D

Har kört massa och pluggat en del teori...
Samtidigt som de har blivit sena kvällar och nätter.
Ätit Sushi med Happi och drunktat i ett höstregn.
Vart i parken på hunddejt.
Sett hockey med fina killar.
Vart på dop med familjen, himla fint och massa barn.
Filmkvällar med sambos osv.

och bättre blir det... Ikväll ska vi fira världens bästa berg och imorgon är det spelning och tabels för dubbeltdejt som Tove såfint kallar det :)

Fint liv.



Vi ska bli fulla, livet är meningslöst.
Vem bryr sig?
Natten är vacker, du är som natten.
Och jag är en vinnare igen.


Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0