chilled

God kväll!
Vart kaos dagar...

I fredags blev jag så full så jag trodde att jag skulle falla av jorden. 
Det blev taxifärd hem och fontänspyor som smaka kanel.
Vaknade på lördagen och mådde toppen, tackade alla högre makter!!

Lördagen blev hockeykaos på krogen.

I Måndags blev de spontantrip till vårt nya badbus. Var askul! 
Fick träningsvärken PÅ skinkorna... WTF.

Tisdag blev det hockeymys och hembakade bullar... WHAAAA ♥

Idag blev det buffé och fika med Nella, utskällning utan anledning och sällis med Tove ♥

SÅ, kära läsare... tror ni att denna utskällning rör mig i ryggen? neh!
Jag lever det livet jag vill leva. Är med folk jag tycker om och gör det jag vill. Trött på att folk vill få ner mig på jorden... :)


Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0