fylla som den ska va

God dagens! (tänkte skrivs kväll... haha!)


Sitter och kollar på never ending story, dricker cola och färgar hår ♥

Igår var helfint.
Jobbade somfan.
Förfestade på Romstad med himla bra killar.
Åkte till stan där vi var på tabels där det blev biljard. VARFÖÖÖR! Suger på't...
Hamna på ankans balkong där en förlovad kille med hus och barn flirta med mig.
GÅ HEM... va äre som händer?

Senare på kvällen fick jag ett galet och oväntat besök. Hade precis kommit hem och var lite bitter för kvällen hade slutat lite väl tidigt.
Då börjar min balkong trumma värre än trummorna i jumanji!
Utanför står ett gäng killkompisar och vill komma in, eller något... det har i allafall börjat att klättra upp och hela grannskapet kollar i fönstren... HEJHEJ!
Det slutade med att en av killarna kom upp medans en annan låg utslagen under balkongen och de andra sprang åt olika håll.

Tycker om mina fina random kompisar ♥

Kommentarer

Sprid lite lycka:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din värld:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0